Sunday, June 26, 2016

Introducing our new bundle of joy

Assalamualaikum..

Alhamdulillah.. aku dah selamat melahirkan seorang lagi cahaya mata perempuan.. Syukur ke hadrat Ilahi kerana mendengar rintihanku tak nak di induce or operate.. Kali ni pengalaman yang berbeza. Yelah lain2 anak lain la pulak pengalamannya kan.. laterla will story about the experience ☺☺

Baby AH dilahirkan pada jam 5.41 petang 23 Jun 2016 bersamaan 18 Ramadhan 1437H secara normal dengan berat 3.51kg di Hospital Ampang.. Kus semangat juga baby ni. Doktor estimate 3.8kg.. haa.. nasib baik boleh kuar ye nak.. baby GDM ni hehe..

Sekarang dah hari ke 3 la aku bergelar ibu anak empat ☺ esok nak berangkat balik johor.. berpantang di sana pulak maybe selama sebulan. Ikut keadaan la camana.. bawa dak adam sekali. Haish camanalah nak berpantang dengan adam ni. Kalau aisyah dulu senang je kot. Bagi dia main playdoh dan pakai baju frozen kegemaran dia dah cukup ok dah. Ni abang adam ni tak tahu lagi camana gayanya..

Oklah2.. to be continue. Aku ni tak boleh tido sebab tadi dah tidokan baby sekali dengan aku tertido awal. Bangun pukul 12 kemas beg nak balik kampung.. nanti tengah malam cik adik kecil ni bangunla minta nenen ke. Huhu. Ok2. Good nite. Wassalam

2 comments:

ietams said...

tahniah su.
seronoknya sekejapan dah beranak 4.
selang laki perempuan lagi.
selamat berpantang..
semoga sihat dan mudah segalanya

MasReena said...

wahh selang bunga... tahniah kak!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails