Friday, August 21, 2015

walking baby adam


Assalamualaikum...

Semalam, penantian ibu dan ayah bakal berakhir apabila melihat babynya dah boleh menapak dengan banyak. Alhamdulillah.. Syukur pada Allah.. Adam dah rajin berjalan semalam. lepas amik dari rumah pengasuh, ligat dia ke sana ke mari membawa tong kosong berisi EBM.. hoyeah hoyeah.. suka ibu tengok adam ceria macam tu. Alhamdulillah. so lepas ni kena extra carefull ye adam kalau jalan2 tu nanti takut jatuh berdarah mulut tu nanti. huhu. memanjat pun bukan main ligat lagi.. mengejar abang dan kakak mengecek air vitagen semalam. hehe.. jom tengok video adam ni kalau dapat tengok lah. dah lama tak upload video dalam blog ni.. senang hati dapat tengok adam dah pandai menapak. lepas ni dah boleh pakaikan kasut. tak payah dah pakai carrier (lagipun empunya carrier dah amik balik barang dia). ntah nak ke tidak si adam ni pakai kasut. selama ni beli kasut memang dia tak nak pakai, dia suka pakai di tangan huhu..


video

video adam berjalan


video
enjoy the video ok :-)

bye. happy weekend peep!!

wassalam

1 comment:

lia ummiirfan said...

wahh Adam! seronoknyaa diaa :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails