Monday, May 19, 2014

Rambut lebat dah tak de

Assalamualaikum..

Haa.. Sambungan dari cerita kenduri. Adamkan dah dibotakkan. Tapi kali ni dengan pak sedara dia yang buat.. Tak pelah sape2 yang buat janji perkara sunat dah terlaksana. Sepanjang dicukur dia tidur je.. Senang keje kan. Hehe..

Kalau ikukan hati sayang nak botakkan sebab rambut dia lebat dan halus macam baldu. Aqil dan aisyah pun tak delah selebat rambut adam.. Tapi proses mencukur senang je ibu tengok :-) lepas ni uncle oko boleh buka kedai cukur rambut baby :-P

Lepas dah cukur, boleh timbang di kedai emas dan nilai timbangan boleh disedekahkan kepada orang susah. Aku tak pegi timbang lagi rambutnya. Tunggu ada orang bawa :-) jom tengok gambar adam semasa dan selepas dicukur. Bye wassalam..

3 comments:

Rizziela said...

alahai..comelnya

ietams said...

comelnya!!!

~MommyAqilMedina~ said...

Dah botak dah dia..comelnyaaa..lepas botak nampak lagi bam bam..heheheh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails