Saturday, December 7, 2013

Happy Birthday my dear Aisyah Humairah

Assalamualaikum..

Happy Birthday To You
Happy Birthday To You
Happy Birthday to Aisyah Humairah
Happy Birthday To You!!!!

Selamat hari lahir yang kedua tahun anak perempuan ibu :-) Ibu doakan Aisyah sentiasa sihat walafiat, menjadi anak yang solehah yang bakal mendoakan ibu dan ayah di kemudian hari..

Haish.. apalagi nak diceritakan perkembangan aisyah semejak dua tahun ni. Alhamdulillah dah 2 tahun kita hidup bersama sejak aisyah dilahirkan lagi. Alhamdulillah Aisyah senang dibesarkan cuma ketika awal2 kelahiran, agak merunsingkan ibu dan ayah sebab kuning sebulan tu. haa.. inilah anak bertuah ibu ni mengajar ibu duduk hospital masa dalam pantang. huhu..

Alhamdulillah, Aisyah senang dijaga. Tak banyak karenah. tak banyak nakalnya macam abang aqil tu. anak perempuan kan. lembut je. tapi kalau merajuk, pelik betul perangai. suka baring atas lantai. tak kira lantai tu kat mana. haa.. kalau tablet pulak lambat loading atau hang ke apa, sila kau ke lantai kena hempas +_+. itulah anak perempuan saya :-)

Dari segi makan, oklah boleh lah.. cuma sekarang dah kurang minum air masak, tu yang berak sembelit tu. masalah yang tidak berkesudahan.. pening memikirkan. nak paksa2 dia, dia kan budak kecik lagi, tak faham lagi baik buruknya kan. kalau tak suka, tak boleh paksa.. gitu..

Dari segi minum susu, alhamdulillah juga. dah mula mahu minum susu tepung.. lompat bintang ibu :-) tapi sebelum tidur masih nak bergayut dengan ibu lagi..ye.. aisyah masih breastfeed lagi :-) eh lupa, ibu pun dah graduate la dari BF aisyah kan. sila lepaskan ibu :-p ingatkan tak dapat lah nak susukan dia sampai 2 tahun, rupanya perancangan Allah lagi baik.. dalam semput2 tu, berjaya juga menyusukan aisyah.. lepas ni, suka hati mu lah nak, nak nenen ke tak nak. ibu tak kose nak sapu apa2.. Pandai2lah aisyah berhenti sendiri ye.

Last but not least, happy birthday anakku aisyah.. May Allah bless you and protect you every single time. ibu ayah dan abang aqil love you so much.. mmuahhhhh...


 

6 comments:

Nurulhuda Abdul Latip said...

Happy Birthday Aisyah sayang..Semoga membesar jadi anak yang solehah dan bijak yea...Kejap je dah besar rasa macam baru je baca kisah dia dilahirkan..

~MommyAqilMedina~ said...

Happy Birthday Aisyah..Semoga menjadi anak yang solehah ye..kebetulan hari ni pon Birthday adik aida..Aishah jugak namanya..hihhi..

hazlina azmi said...

happy bezday dear!!!
jemput ke blog saya:
http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

ietams said...

selamat hari lahir aisyah!
kejap nya dia dah dua tahun,..
muka dia kat botol tu cheeky sangat.. hihihi

Masya said...

Selamat hari lahir aisyahhhh... X lame lg jd kakak

nurul aini said...

sme la ank sy...msih menyusu ibu..mslnye nk buat smthg. sehari sekali mst nk jugak. dok ckp2 je la bg tau dh besar n xyah nyusu..tp bese la kan..huhu..boleh ke die benti sendri ek???

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails