Friday, November 1, 2013

permulaan november : ahli keluarga bertambah

Assalamualaikum..

Salam Jumaat yang penuh barakah. first of all, aku nak ucapkan tahniah sangat2 kat adik perempuanku yang telah selamat melahirkan seorang baby boy.. syukur sangat2. Jam 7.22 am pada hari ini, 1 November 2013.. berat apa sume belum tahu lagi.. adik aku ni czer.. sebab baby dah terbelit tali pusat dan dia tak engage pun. patut due 3/11 so decide operate je lah. tak de rezeki nak normal.. Alhamdulillah. bertambah lagi anak sedara aku.. bertambahlah ahli keluarga aku. bertambahlah bajet duit raya tahun depan yek. hehe. gambar baby biarlah mama dan papa dia yang reveal. cewah.. comel sangat.. geram tengok baby baru lahir kan.. 

ni kira cucu no 6 atok dan tok ma lah ye. semua baby girl except cik adik aisyah.. hehe.. al- kisah budak kecik  ni kan.. sekarang ni kalau pagi2 tak boleh tukar pampers dia. mulalah buat hal pagi2 meraung.. hmm.. nak tak nak terpaksa kasi pada pengasuh tanpa tukar pampers. tapi selalunya aisyah tak kencing banyak.. kurang bangun malam sekarang ni. kecuali kalau dia tak sihat, boleh dapat tahu lah, dia akan kerap melekat dan bergayut dengan aku.. jadi pagi2, akalu dia tengah tidur, aku akan angkat dia dan pass pada pengasuh. sambung tidur balik.. kalau dia segar, dai terus main. kalau masih mamai2, tidur balik. hehe

dak kecik.. semalam aku tidur awal. letih sangat. dah dua hari aku tidur pukul 1 pagi siapkan tempahan kek.. so semalam amik kesempatan tidur awal.. tinggalkan budak2 ni dengan ayah dia.. hehe..

ginilah hasil dia. terkejut beruk aku tengok kaki dia.. ingatkan apasal naik merah2 kat kaki tu. rupanya berconteng. haish anak sapelah ni. dia memang suka menulis.. hehe.. conteng2 bulat2.. dia suka buku. harap sampai ke besar lah ye suka buku :-)

Okeylah. to be continue.. nanti aku cerita pasal kek ye.. :-p

bye wassalam..

1 comment:

umifariswafiq said...

Alhamdulillah tahniah buat adik kak sue.. Berdebar menunggu detik2 kelahiran adik faris lak. hihi. Smga Allah permudahkan. Amin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails