Friday, July 12, 2013

hadiah perpisahan

Assalamualaikum..

Hai ols. tengahari ni, tak pegi mana2.. tak tahulah kot2 jap lagi diorang nak merayap ke kan. but now tengah tunggu bubur lambuk masak :-) wanginya bau. satu level dah berbau.. sori. nanti balik kita bagi sikit sorang ye :-)
belum masak sepenuhnya tapi bau tu memang semerbak lah 

Ni nak cite. sempena aku nak berpindah ni, budak2 ni lah kasi hadiah kat i. tq tq tq.. hadiah yang sungguh tidak ku sangka. yelah, dah duduk dalam kotak kan. dulu2 kalau yang berpisah tu diorang kasi teddy bear. kalau bos2 tu kasi pen mahal sikit. takkan nak kasi teddy bear plak kan. heehee..

Jadi, aku dapat ini.. taraaa...

handbag :-D

Seronok gak sesekali dapat handbag baru. aku baru nak gi jeling2 kat SOGO nak beli handbeg raya.. sekali tu dapat hadiah pulak :-) boleh lah kan,  3 in 1 beg ni, sling boleh, genggam boleh, sangkut kat ketiak boleh.. :-) tq to all my friends.. nanti kalau korang pindah juga. let me know ok..

ni semalam. proses mengemas.. 

3 kotak je yang macam buku2. majalah ke apa aku dah wakafkan kat opis. hehe. ada library kecik lah kiranya :-) yang aksesori tu angkut hari2 naik motor tau.. penuhlah bakul time balik duk mengangkut :-p last day aku hari Isnin.. sobsobsob.. Okeylah, nak gi jalan2 cari idea nak buka apa :-p diorang nak gi cari kuih, aku malas sikit beli2 nanti ntah apa2 kuih sume aku nak beli :-p petang ni pun belum ada idea nak masak apa. hehe. ok bye. wassalam...


3 comments:

Masya said...

serbaguna handbeg ni .. boleh pakai raya nanti.. warna pun cantik..

Masya said...

bestnya masak bubur lambuk kat opis ....

Ietams said...

cantikla handbag tu su...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails