Tuesday, June 18, 2013

i'm back

Assalamualaikum.

Selamat pagi semua. wah. lama juga aku tak menjenguk blog kesayangan ni. Minggu lepas cuti kan, masa tengah bercuti, berkobar2 nak tulis entry dalam blog, nak ceritalah keseronokan bercuti tu.. tunggu ye. banyak benda nak kongsi bersama. hehe. semalam pulak, aku patutnya masuk kerja. tapi tiba2 je aku kena pergi kursus. yelah, dah beberapa hari tak buka emel. tak tahu pulak aku kena pergi kursus kan. nasib baik sehari je. sekarang ni aku malas nak pegi kursus yang berhari2. paling lama pun sehari je aku mampu bertahan. kalau tak de sebab contoh nak kumpul CPD point ke, tak koser eh nak lama2 kursus kan..

Now bila dah masuk ofis nak kena settlekan pending work dulu. hmmm... Oklah, nanti i cerita lagi ye. babai. 

wassalam :-)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails