Monday, May 20, 2013

belum rezeki lagi, tengok gambar pun jadi lah

Assalamualaikum..

Salam Isnin kawan2.. selamat kembali bekerja. 20 Mei hari ini, oh. ulang bulan aqil rupanya yang ke 4 tahun 4 bulan.. Hari ni 10 Rejab, insya-Allah perut ku berehat harini :-) Tadi pagi sempat bersahur lauk daging gulai semalam punya dan telur mata.. En suami pun berpuasa hari ini :-) alhamdulillah..

family di Mekah alhamdulillah sihat. Ayah whassap gambar2 mereka kat sana.. rasa dekat sangat. nak sangat pergi! help help help :-) hehe over pulak. Ahad ni diorang balik. tak sabar nak dengar cerita.. Jom tengok gambar yang ayah kirimkan sewaktu berada di sana. wah, ayatnya seperti ayah pos gambar. hehe

 masa ni ayah kat madinah.

 mama dan nenek (kanan)

selesai umrah pertama. ayah bercukur dan sapu apa ntah, masker herba kot. hehe. kelakar.

di Jabar Rahmah. kat mekah.

mama dan nenek 

Jabal Nur

ayah wassap pic ni. ayah kata sejuk je tengok anak2 ayah kat sini. kitorang yang tengok pun rasa sayu je.. ayah doakan kami semua dapat pegi sama2 anak menantu dan cucu sekali. amiin.. seronoknya solat bila kaabah di depan  mata.. semoga adik2 ku berubah ke arah kebaikan selepas pulang dari umrah..

Doakan semoga mereka selamat sampai ke bumi Malaysia..

bye.. wassalam

7 comments:

Nurulhuda Abdul Latip said...

Tulah sama jugak keinginan nak ke sana. Mudah2an ada rezeki satu hari nanti ke sana kan.

Masya said...

nasib baiklah zaman skrg dah canggihkan... moga satu hari nanti .. kt pun berpeluang kesana...

Suliana said...

amiin.. insya-Allah..

Suliana said...

ye lah, terlepas rindu pd family :-)

umifariswafiq said...

teringin juga ingin pegi, amin amin amin :)

~MommyAida~ said...

Syahdunyaa..teringin sangat nak oergi..semoga Family selamat kembali ke Tanah air dan mendapat Umrah yang Mabrur..InsyaALLAH..

eray said...

bestkan..pasang impian nak kesana, moga sampai satu hari nanti

http://welovesusuibu.blogspot.com/2013/05/tips-tambah-susu-ibu-10-rahsia-dibongkar.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails