Wednesday, April 3, 2013

mood of the day

Assalamualaikum..
 
Mengantuk sangat pagi ni.. Aku kan kalau tidur terganggu memang mata kelayuan..  semalam, aisyah demam tapi tak delah panas sangat, tapi boleh rasalah panas kepala. peel sama macam aqil masa baby kalau panas, cari ibu. nak transfer kepanasan kot. Jadi pukul 2 pagi semalam kasi dia makan ubat. terpaksalah kejutkan en suami, tak boleh nak handle sorang2 kasi ini budak makan ubat..
 
mengantuk sangat..

 
jadi ke muka itik sekati ni? haha.. kebosanan.  macam lah comel sangatkan. kuikuikui

okeylah.. nak gi cari makanan lah. hari ni kelas mengaji dibatalkan. jadi boleh lah pegi jalan2 tengahari segarkan mata. cewah.. eh, parlimen dah dibubarkan. selamat berkempen :-) bye wassalam
 

2 comments:

~MommyAida~ said...

Hehe..nampak sangat ke mengantuk kan itu..hihihi.semoga Aisyah cepat sembuh ye..Amin..

mama maman aka yana said...

kiki.. bibir itik eks... belum pernah cuba.. buruk kot kalu sy buat... hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails