Thursday, April 25, 2013

face expression on a pay day

Assalamualaikum
 
Selamat pagi semua.. haa.. hari ni orang gomen dah gaji.. ha.. hari yang ditunggu-tunggu telah tiba.. tunggu hari gaji ni selama 30 hari.. 25 mac sampailah 25 april.. tunggu punyalah lama.. habis tak sampai sejam. klik sana sini bayar itu ini.. all gone :-D
 
 kejap je senyum
 
 
Bulan ni aku kena lebih berjimat cermat.. bulan ni tak boleh belanja lebih2. haa.. sebab bulan lepas dah banyak order itu ini, tiba masa yang ditunggu perlulah diambil kan.. huhu. tak pe tak pe.. bulan depan cover balik.. tak sempat hujung bulan, kena korek lah mana yang patut..
 
sekian, wassalam
 

10 comments:

Allene said...

biasa la tu.. bila gaji, kejap je dapat pegang duit tu... uhuhuh

umi faris said...

hehehe, samelah kite kak sue, hari ni hari yg ditunggu2 sbb bln lps gaji licin sbb byr roadtax hehehhe.. pg ni dpt gaji, byr kete , byr itu ini hehehe

Fizah said...

hehe...cian muka cedeyy hek...sabor je laa..=)

~MommyAida~ said...

heheee..selamat berbelanja n menabung ye Sue...klo dpt gaji, dlm sekejapan je boleh hlang kan..huhuhu

Suliana said...

hehe.. rezeki utk dikongsi bersama :-)

Suliana said...

samalah kita.. roadtax akak bulan 9 :-)

Suliana said...

haah, insaf terus.. tak jadi nak belanja lebih2. hehe

Suliana said...

tq aida.. menabung kita potong gaji :-)

MasReena said...

buat la part time kak

Suliana said...

hmm nak meniaga apa ye. hehe.. insylh one fine day ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails