Sunday, March 3, 2013

after holiday



Assalamualaikum. .

Halu halu. . Ginilah jadinya after holiday. Semua tak sihat. Tinggal si ibu je alhamdulillah sihat tapi ada gaya nak selsema tekak berpasir. Suamiku dah lepas fasa demamnya. Diikuti aqil demam teruk dan aisyah baru nak dedar.. Ha... Camana den nak poi kojo esok nih.  last2 bawa pegi klinik tadi sebab ubat demam pun nak habis dah. Suhu badan aqil tak turun2 kepada normal kecuali lepas mandi. Tu pun naik balik. Paling teruk malam tadi 39.8 degree. Banyak kali juga dia kuar masuk bilik air kena paksa mandi.

Dah demam tu biasalah kan, merengek je.. Aisyah pulak dedar tapi masih riang. Alhamdulillah. Tadi tak bawa dia kat doktor sebab memang dah tahu membazir bawa jumpa doc kalau ubat tak nak makan. Ni pun belum kasi ubat lagi dia dah tidur.. Mujur tak panas sangat. Hailah anak2. Aqil dah lama juga tak demam. Ni mungkin seronok sangat mandi kolam awana hari tu sampai tertelan air kolam. Huhu.. Layu je muka dia.

Harap2 anak2 ku demam tak berpanjangan.. Cepatlah baik ye anak2 ibu. Nak cuti besok pun macam dah lama sangat aku tak masuk opis. Huhu.. Ingatkan hari ni nak balik kg lenggeng, tak jadilah sebab aqil demam teruk. Next weeklah balik pembahagian cekelet. Hehe..

Later will update detail about langkawi ye.. Banyak dah gambar simpan utk uols. Hee.. Macam lah ada orang nak baca sangat :-P ok bye. Wassalam. .

Published with Blogger-droid v2.0.6

4 comments:

ejaMaria said...

hmm... kompom la ni tertelan air kolam mandi... demam virus... kalau dah lebih 3 hari demam on off, elok bawa gi klinik... nnt doktor bagi antibiotik...

Masya said...

kepenatan masing² tu tak sihat tu....

Nurulhuda Abdul Latip said...

Kesian anak2..Moga cepat sihatlah yea diaorang.

Ietams said...

demam penat la ni...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails