Friday, December 7, 2012

Selamat Hari Lahir Puteriku

Assalamualaikum..

Setahun yang lalu.. 7 December 2011 tepat jam 2.30 pagi.. telah lahir puteriku Aisyah Humairah yang comel dan genit itu.. kenangan manis yang tidak dapat dilupakan. Selamat Hari Lahir yang pertama Aisyah Humairah.. Ibu, Ayah dan Abang Aqil sangat sayangkan aisyah yang manja dan comel itu :-) Syukur ke hadrat Illahi.. Aisyah membesar dengan baik.. Alhamdulillah.. Semoga Aisyah menjadi anak yang solehah, senang dijaga, taat dan patuh pada perintah Allah, sayang ibu, ayah dan adik beradik yang lain..

kenangan melahirkan aisyah.. baca di sini dan  sini

kenangan dalam pantang bersama aisyah, baca di sini

kenangan aisyah breastmilk jaundice sebulan (-_-) . lagi baca di sini

Bila diimbas kembali, terasa pahit manis masam masin sepanjang membesarkan anak2 ni.. Bila ada anak kecil ni rasa tanggungjawab tu lagi besar sebab dia masih kecil dan perlukan perhatian lebih. tapi bila anak2 dah makin besar tanggungjawab lain yang lebih berat perlu dihadapi oleh ibu bapa dalam mendidik anak2 ke arah jalan yang benar.. inilah amanah dan tanggungjawab yang Allah berikan..

Now aisyah dah setahun.. tak lama lagi, aqil pulak 4 tahun. 4 tahun uols.. rasa macam tak percaya. tahun depan aku pun dah 31 tahun. sob sob sob.. silalah terima hakikat.. :-) alhamdulillah.. Ya Allah, panjangkanlah usia yang berkat untuk kami sekeluarga..

Semoga Aisyah menjadi anak yang solehah. untuk Aqil juga. sambutan besday aisyah?? hmm tak tahu lah ek.. tak plan apa2 lagi.. :-)



ok bye. wassalam

9 comments:

fiza arshad said...

Slmt hr lahir aisyah humairah yg cantek manis..smga membesar menjadi anak yg solehah dan berjaya dunia akhirat..amin..nnt mntk adiah dr ibu eh? ;)

Norzie hany said...

Happy birthday Aisyah....moga membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah.

~MommyAida~ said...

Happy Birthday Aisyah ...Semoga menjadi anak yang solehah dunia dan akhirat...

**Birthday Aisyah sama dengan adik auntie la..boleh clebrate together2..hihih

faiez said...

happy birthday aishah cutie pie

Sharinginfoz said...

selamat hari lahir cutie

Ietams said...

happy birthday aishah!
sekejap je dah setahun anak dara ni..

lily lotus said...

selamat hari lahir lil girl :)

Momma Qiestina said...

aisyah sayang happy birthdayy!

Cun sgt puteri ko ni sue, kalau dekat aku photoshootkan ni.gewaaamm.cium sket!

Suliana said...

terima kasih aunty2 semua :-)ibu on behalf aisyah :-D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails