Wednesday, December 26, 2012

majlis nikah

Assalamualaikum..

Ok sambung pulak cerita majlis nikah. nikahnya pada sabtu malam ahad.. Alhamdulillah, majlis berjalan lancar walau pun tok kadi tak sihat. batuk2 dan suara menggigil. hehe.. hanya dengan sekali lafaz, alhamdulillah sudah menjadi pasangan suami isteri :-) aku tengok muka adik ipar aku macam tak de apa je kan, tapi sebenarnya dalam hati tiada siapa yang tahu, hanya Allah.. berdebar jugak dia malam tu. tiba2 terimbas kenangan kami dinikahkan.. daripada berdebar terus jadi gelak guling2. haha.. ok2, jom tengok picture.. kali ni aku pakai pic dari kamera DSLR. yang gambar khatam tadi dari kamera SII aku saje :-)

 princess of the day

 tetamu merakamkan detik indah. kebanyakkan belah lelaki yang menonton :-)

 tok kadi yang akan menikahkan adik aku. penyerahan kuasa :-p

 selamat sudah menjadi pasangan suami isteri

 me with pengantin dan anak2 dan anak buah :-)

 cousins dari terengganu.. thanax for coming. nanti anak2 diorang kawin, kami akan datang. insyaa-Allah. hehe

ni pun cousins juga.. lagi rapat.. sorang belah ayah, sorang belah mama.. thanx korang sudi membantu dan meminjamkan kereta pengantin. hehe..

dah tu jelah cerita di malam pernikahan.. actually gambar sangatlah banyak tapi tak pelah, simpan untuk tatapan kami sekeluarga saje.. nak upload banyak2 pun bukan aku yang kahwin.. haha.. ok, to be continue on majlis persandingan :-)

bye.. wassalam...


3 comments:

Sya Kiffli said...

cantik pengantin pempuan...:)

Masya said...

CANTIK.. MOGA MEREKA BERKEKALAN HENDAKNYA..

~MommyAida~ said...

Pengantin sangat cantik..suka tengok!hihihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails