Monday, December 17, 2012

happy birthday ayah

Edited

Assalamualaikum..

Salam Isnin semua. Bersiaran dari lppkn pagi ni. Sebabnya tenet opis down la.. Emel pun xdpt. Apa pun tak boleh. Kebetulan ada appoinment kat lppkn ni. Dapat pulak wifi free.. Lama pun tak pelah kat sini. ;-)

Upss sebelum lupa. Semalam bday ayahnda yang tercinta. Happy birthday ayah. Yang ke 55 tahun. Moga ayah sihat selalu dipanjangkan umur murah rezeki.. Sweet sangat nenek belikan ayah kek hari lahir. nenek memang macam tu, sangat mengingati tarikh hari lahir anak2 nya.. bila dikenang2 dan diingat2, rasa nak menitis air mata, kasih seorang ibu..



suprise from nenek.. 

Semoga ayah sihat selalu.. Ya Allah, panjangkanlah usia ayah aku...

Ok.. Tu je.. Bila tenet ok akan ku sambung lagi apa cerita yang tertunda k.. Aisyah masih belum baik matanya. Nak gi cari oinment oil kt farmasi pulak..

bye..

Wassalam..
Published with Blogger-droid v2.0.6

3 comments:

Ietams said...

lppkn mane tu?
best ade wifi free kan.. idak le bosan menunggu

~MommyAida~ said...

Nasib ade WIFI bleh online jugak..hopefully aisyah cepat sembuh..kesian budak2 kecik sakit kan..

Suliana said...

ietams,
kat jalan raja laut :-)

aida,
tu la.. hehe.. sian tgk budak sakit, comot je mata dia ...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails