Thursday, December 20, 2012

cuti cuti balik kampung

Assalamualaikum..

Tuan blog tengah landing2 kat sofa hempuk di rumah.. I cuti today, esok dan senin :-) adik i kawin uols.. Semangat nak balik kampung ni.. Aku buat 2 jenis kek iaitu red velvet dan pavlova.. Dah lama janji dengan perantin nak buat pavlova, tapi xde masa.. Ni amik cuti buatlah juga.. Kang meleleh air liur atas pelamin.. Hehe. .

Dan aku juga nak buat fruit tat mama suka.. Dia tengok gambar hari tu terus call. Buat kat kluang je la. Shellnya dah ada.. Yang kek ni kenalah buat siap2.. Kat kg tak de alat nak baking..

Ni tengah bakar kek rv dulu. Cari resepi pavlova terus x bangun2 dari landing ni.. Hehe. Sakit badan aku.. Kain baju sume dah selamat packing. Jangan ada tertinggal sudah. Kang cik abe balik tin tin.. Jalan terus :-P

Aisyah dan aqil hantar ke sekolah masing2.. Kalau tak, camana nak baking kan.. Aisyah sian dia.. Malam je demam dalam pukul 5 cam tu. Tapi tak panas la.. Siang elok je.. Dah aku kenal bebel dengan puan pengasuh.. Suh bawa jumpa ustaz ke tok moh ke.. Malas tul. Aku dah bagi makan ubat dah. Nak pandai somethg la tu.. Ustaz tu percaya la tapi 'org pandai2' ni aku kurang gemar sikit.. Huhu. . Aqil plak bengkak kelenjar.. Dah diberi augmentin.. Sian anak2 ku.. Ada je tiap bulan tak sihat.. Huhu

Oklah.. Nak sambung wat keje ni.. Makan megi je la tengahari ni.. Bye.. Selamat bercuti..

Wassalam..

Published with Blogger-droid v2.0.6

3 comments:

Masya said...

selamat balik kg....
wahh buat kek special tu siap cui hihihihihi.....

Nieyl said...

selamat merewang yea...selamat membizikan diri..:)dan selamat bercuti..:)

~MommyAida~ said...

Semoga ank2 cepat sihat..kesian budak2 sakit..Selamat balik kampung ye Sue..bestnya bercoti-coti..hihihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails