Thursday, November 15, 2012

salam maal hijrah


Assalamualaikum. .

Salam maal hijrah diucapkan kepada semua umat Islam. Semoga  tahun baru ini akan lebih baik dari tahun sebelumnya. Aku bersiaran dari kampung suami. tidur sini semalam, jap lagi balik lah ke rumah.

Yang merisaukan hati ialah anaknda sulung demam lah pulak. dah lama dia tak demam. panas semalam cecah 39.2 degree. hari ni dah hari ketiga dia demam. habiskan ubat demam yang ada dulu then baru pegi klinik. doa yang dia amik dah banyak, so ceptlah habis ubatnya. 2 hari pertama demam tak panas sangat dalam 37.5 cam tu je. still active. malam tadi dah stat panas betul. bila kasi ubat baru turun suhu dia dan berpeluh2. ni tengah tidur dengan aisyah.

Esok pun aku cuti. wah nampaknya memang menghabiskan cuti betul sebab tak gi mana2. bila duduk rumah, lepas makan terus zzzz. . . ngantuk dia lain macam. huhu. .

Okeylah, tu je nak share. doakan aqil cepat kebah demam dia ye. aku pun hidung asyik sokseksoksek je ni. sabar je lah. dugaan. .

Bye. wassalam. .



Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

dayah ismail said...

singgah di sini jugak
semoga cepat sembuh..aminn

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails