Wednesday, November 28, 2012

Great Doctor dah tamat

Assalamualaikum...

Selamat pagi semua!!! Semalam adalah last episod untuk cerita Great Doctor. kepada peminat2 cerita korea yang follow cite ni mesti tahu kan cite apa.. dah tamat dah uols.. sedihnya.. tak dapat tengok muka lembut 'Jeneral' lagi.. Semalam dah final episod kan..tapi aku tengok tv dalam keadaan huru hara.. dengan budak2 yang lalu lalang depan tv, main torch light lah apa lah.. bising tau. tak boleh nak feeling2 lelebih.. nanti nak tengok ulangan balik.. owhh sedih sedih. rasa kosong je. aku ingatkan sad ending rupanya oklah happy ending. tapi kalau ikutkan memang tak logik la cite tu ada pulak pintu kayangan suka2 hati nak masuk zaman ke berapa. tapi tak pelah, i like. hehe.


Lepas ni bila lah pulak nak tengok Lee Min Ho ni. memang ada cite dia yang tengah on dalam 393, City Hunter tapi tak follow pun.. lepas ni banyak lah cite yang aku sedang duk tengok akan tamat.. kena cari cite baru ni. haha. dah demam k pop dah aku sekarang ni. kuikuikui..


tapi kan bila di google cite/image lee min ho ni, ada time yang dia hensem ada yang macam oh busuk je.. haha.. macam ponpon pun ada. . tak de lah hensem mana. tapi dalam cite Great Doctor aku suka :-) nanti nak tengok ulang2 lah cite dia, aku ada record, hope en suami tak delete. dan aku akan cari episod 1 dia sebab aku agak ketinggalan cite ni beberapa episod :-)

Eh ok lah, asyik ulang2 lee min ho je.. boring korang yang baca.. hehe..

ok bye. wassalam..

3 comments:

Cik Nurul Siezuka said...

x pernah tgk.. tapi macam best jer..

Suliana said...

mmg best :-)

Masya said...

lah dah habis ker.. hadoilah.. kejap layan kejap x.. asyik berebut remote dgn anak jer.. huhuhuhuhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails