Wednesday, October 3, 2012

wordless wednesday : camwhore

Assalamualaikum..

pagi ni nak tunjuk gambar je :-) ni lah bahana bila ada apps camera 360. berangan je lah ye. aqil pun dah pandai main camera ni, siap pandai nak tukar2 kaler lagi. kejap2 ibu, meh aqil amik gambar ibu. hiks.. tapi gambar2 di bawah, sume aku yang amik. kalau aqil amik, separuh je muka aku nampak :-)

ni adik aku, gebu mukanya kalau pakai apps ni. leh jadi model ni. haha.. 
ni anak2 ku malam tadi.. instagram.. sorang korek mulut abang. pastu dia sendiri yang nangis sebab abang dia tunggul gigi tajam, sakit.. hehe.. masa ni, ayahnya tidur kat sebelah, saje nak kasi memekak sikit sebab tak puas hati mana boleh en suami tidur awal ni. penat aku nak handle budak 2 orang ni tau.. 

Tu jelah kisah malam tadi. kepenatan semuanya. tapi dah budak2 ni tak nak tidur, ibu pun apa lagi, melayanlah dua orang ni. perkembangan pagi ni, asiyah demam tengah malam pulak. tapi tak tinggi sangat. aqil pulak selsema dan batu.. semoga cepat sihat anak2 ku...

Wassalam..




2 comments:

NUR said...

Gebu betol muka.. Best tgk bdk2 tu. Bahagia je kan

Masya said...

semoga anak² cepat sembuh.. anak sy pun dedar jugak 2 hari ni.. haihh.... musim demam dtg blk..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails