Friday, October 5, 2012

ephyra

Assalamualaikum..

Salam hari Jumaat.. :-) plan nak pegi mana hari ni? hehe.. kepada yang bercuti, selamat bercuti. aku pulak pagi ni dah mula kan sarapan pagi dengan Ephyra... Ye, aku amik supplement ni. dah lama order dalam 2 minggu kot, now baru dapat.. alhamdulillah.. Ok sangat rasanya. macam buah-buahan dan betullah kata orang, rasa tutti fruitty.. kalau sape2 yang penakut nak makan ubat/supplement, yang ni tak payah takut2, memang sedap.. tapi mahal sikitlah, kena kumput duit juga kalau nak menten tiap2 bulan. aku pun banyak kali fikir nak beli ni..minum di ofis sebab pagi2 tak sempat nak kelam kabut minum kat rumah. aku minum dengan air sejuk.. kepada sape2 yang belum tahu lagi pasal ephyra ni, boleh la google. banyak info berkenaan produk ni .. baru beberapa jam minum ni, tentulah belum ada respon kan.. hope bila makan ni, aku akan lebih segar dan bertenaga :-)


Ok bye.

Wassalam...

2 comments:

Masya said...

kongsikanlah kelebihannya... kalau bgs ape salahnyakan mencuba demi kesihatan diri juga..

fieda said...

mesti bagus kan produk ni..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails