Friday, October 26, 2012

Aidiladha 1433H.. full of activities

Assalamualaikum...

Salam aidiladha semua.. kali ni beraya di kluang. dan raya pertama full of activities. famili ku tak de yang kurban tahun ni.. aktiviti raya pertama berjalan dari pagi sampai malam ke rumah nenek dan saudara mara.. makan je kejenya.. i like....

Mama masak kuah lodeh, sambal kacang dan rendang makan dengan nasi himpit dan lemang.. MIL tapaukan lemang dan rendang utkku di johor.. pastu, jiran belakang ajak makan nasi carrot. done. pegi rumah nenek pulak, nenek masak laksa johor.
aisyah repeat baju kurung
kena kepit dengan 'gadis ayu'
di rumah nenek
laksa johor..

lepas jumaat, nenek panggil makan tengahari pulak. tu pun dah lewat pegi dalam pukul 3 macam tu.  lepas asar, pegi rumah biras aqiqah anaknya.. sedapnya dapat makan sup tulang.. kolestrol please jgn naik sgt.. :-)
sedapnya makan sup tulang gear box ni :-)
dah petang before magrib, balik rumah mama.. lepas isyak, pegi rumah maklang pulak. makan roti canai.. balik kul 10. budak2 pun ada yang dah pengsan. tengah makan roti canai pun boleh tertidur. sabo je la..

esok, tak tahu lagi aktiviti apa.. cuma malam je la celebrate bday aiman.. aqil la paling seronok, main je sampai suara pun dah naik serak. aisyah pulak duk menempel je dgn aku. tak nak dokong dgn org lain.. sabo je lah.ponat mak encik ni :-P

active boys
okla. nanti kita update lagi ye.. babai. wassalam..

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 comments:

Ietams said...

Wah padat aktiviti ye su,
Gambar hirup sup tu kemain sedap slurpnya

~MommyAida~ said...

Wahh bestnyaa dapat makan2 dgn banyaknya...mcm2 juadah kan..bezt2...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails