Monday, September 24, 2012

eh aqil ke tu..

Assalamualaikum....

Selamat pagi semua!!! hari ni blogspot dah kena block kat opis ni.. eee itupun nak block. bosan la x boleh baca blog.. apa pun xboleh... huhu..
Comel anak ibu :-)

ok, berbalik pada tajuk.. al kisah anakanda aqil dah botak... sebabnya kekutuan kemelandaan... jangkit nursery kot. mulanya aku yang gatal2 kepala. lately dalam sebulan asyik terkeruk2 je.. ingatkan kemumur ke apa..

Sekali tu, suruh kawan tengok apa benda yang aku keruk2 tu... dia tengok, ada telur kutu rupanya.. ada yg berbunyi ada yang dah menetas.. weee malunya dah tua2 bangka ni ada kutu pulak... tak puas hati, balik cek kepala aqil.. masya-Allah... kepala dia bertelur.. rambut tu halus2, lagi syok maa.. cari2 ibu xde pulak.. aku malas nak telek lama2 sebab dia marah main kepala dia. x nak duduk diam...

at last, decide botakkan aje la.. dia pun ok.. esoknya, lepas aku balik ngaji, tadaa... aqil dah botak.. sian pulak tengok muka dia.. macam orang sakit... nak marah pun x sampai hati...

now, tinggal aku je lah nak kena pakai syampoo kutu.. tak koser la nak bela binatang atas kepala ni.. pengotor bebenor.. cek rambut aisyah, mujur tak de.. kalau ada, sempat lagi nak botak ni. hehe.. baru nak bela rambut aisyah..

ok. bye.. jenuh taip blog pki hp ni.. wassalam...

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 comments:

InaAchik said...

hehehhehee... gelak giler ina baca entry ni. kesian si aqil. mmg btol cam org sakit. hehehee

Suliana said...

hehe.. sian dia.. tapi bila dah biasa tgk, mcm comel plak :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails