Friday, September 14, 2012

Ucapan Selamat Hari Raya 2012

Assalamualaikum..

Sebelum diriku melabuhkan tirai berblog di bulan puasa ini, ingin diriku mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua rakan-rakan di alam maya, sahabat handai yang mengenali diriku secara lansung dan juga tidak lansung. Diri ini memohon kemaafan seandainya ada kata-kataku yang mengguris perasaan korang    secara sengaja atau pun tidak. Di harapkan puasa kita pada tahun ini bertambah baik dari puasa tahun sebelumnya.. Insya-Allah.. 

Okey korang.. tentunya happy kan nak balik beraya di kampung.. Semoga hari raya tahun ini disambut dengan sederhana tetapi meriah.. Semasa balik kampung, hati-hati memandu. Biar lambat asal selamat. Jaga kesihatan semasa di bulan Syawal kerana selepas berhari raya tentunya ada yang tidak sihat kerana makan tidak dijaga dengan betul. air gas, air warna warni, kuih raya yang bergula, rendang2 yang berlemak santan sedapnya hooii.... boleh lah makan, tapi beringat2 ye..

 dulu raya bertiga

sekarang raya berempat. alhamdulillah...

Selamat Hari Raya!! Maaf zahir dan Batin!!

Wassalam

p/s: tahun ni ibu bawa handbeg besar skit, nak simpan duit raya anak2. hehehe

3 comments:

Masya said...

selamat hari raya.. maaf zahir batin.... tahun depan bolehlah berlima hihihihihi.. gurau jer..

Suliana said...

hehe.. tahun depan lagi satu lah klu nak berlima pun :-)

Sharinginfoz said...

selamat hari raya

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails