Tuesday, August 7, 2012

si comel dah 8 bulan

Assalamualaikum..

Hari ni saya dah 8 bulan :-) Cepatnya masa berlalu dah 8 bulan anak ibu ni... Ntah berapa kilo pun tak tahu, tunggu bulan 9 nanti baru pegi timbang :-) tak pun raya nanti boleh pinjam timbang sayur nenek nak ukur berat badan awak ye. hehehe..

Dia masih lagi merangkak dan memanjat2.. gigi baru ada 2 batang. Masa balik kluang kelmarin, dia tak banyak bunyi. sume orang macam pelik sebab tak dengar suara nya.. time nangis je baru dengar suara dia.. Bila tok ma dokong dia, dia tengok je tanpa ada sebarang senyuman pun. huhu.. mujur nak dekat orang. tapi  bila ibu dia lalu, mulalah meloncat2 nak minta ibu dokong.. 

kegemaran dia time ibu ngaji.. memang dia suka benar kalau aku duduk pegang al-Quran. kasi je dia makan kain penanda Quran tu, senyap dia duduk situ. hehe

ni testing baju raya mak long bagi.. maceh mak long.. baju cekci sikit.. hehe.. tak pe.baby kan, masih cute :-)

masa ni pegi Parkson di Kluang Parade.. cari baju raya ayah.. lenguh dokong anak ibu ni.. manisnya senyum dia.. sama macam ibu ke? sume orang kata anak ayah ni...

  ala bucuk2.. mood ok ni..

 eh anje anje lagi dia.. mana abang kita ni.. sibuk main pusing2 dengan abang aiman.. 

hobi saya memanjat :-)

ha tu jelah kisah saya 8 bulan.. dah banyak dah menu saya makan.. hehe.. ibu pun buntu nak masak apa untuk bubur saya.. pusing2 yang itu juga.. :-)

Ok selamat berpuasa semua.. tak sabar saya nak beraya nak melaram dengan baju cantik2. tapi baju kurung je ibu tak beli lagi.. huhu..

Ok bye. wassalam

p/s : happy birthday to my old buddy miss Sinomosa.. may Allah bless you always..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails