Saturday, July 28, 2012

capal raya

Assalamualaikum. .

Ni capal raya aqil. Aku beli kat jalan tar rm 15. Tapi dia tak nak pakai, sibuk duk kata tak muat. Memang la tak muat, terlebih sikit kaki dia. Tapi dia memang tak nak pakai. Dia lagi selesa pakai selipar tom and jerry yang dah buruk tu. .

Hai lah anak. Bila dah pandai memilih, macam2 ko kan. Nasib rm15 je..  nampaknya kena beli yang lebih kurang dengn tom & jerry tu.. Yang lama dah buruk benar, tak sesuai ok. Anak aku ni pelik, bukan jenis pakai kasut. Pakai selipar ok. . Banyak cekadak meh ini abang. Huhu

Published with Blogger-droid v2.0.6

4 comments:

Masya said...

samelah anak sy pun haihhhh raya takmoo pakai kasut .. dok usung selipar sane sini .. dalam kereta dia bkk selipar tu .. tu sebab dia takmoo pakai kasut agaknya....

Sharinginfoz said...

sebut pasal benda alah ni, tak beli lagi untuk anak2

nn lylyn said...

capal tu utk raya ke skrg dh guna? ^^ slalu budak2 xsmpai raya..

Suliana said...

masya,
selipar feveret agaknya :-)

sharinginfoz,
tak pe, byk hari lagi blh beli :-)

nn lylyn,
dia xmo pki pun.. huhu.. xpe blh je pki skrg, nnti dah raya terbiasa dah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails