Friday, May 18, 2012

now i feel like to vomit

Assalamualaikum..

tadi, aku sambil buat kerja sambil aku kunyah2 kerepek yang aku bawa dari rumah.. satu kerepek ubi satu kerepek pisang. aku combine kan dia letak dalam satu bekas..

Dah banyak dah aku makan sebenarnya.. tapi tadi aku tertengok kat tangan aku. sikit lagi nak masuk mulut..

dapat kenal pasti tak apa kebenda nya tu...
ye, ekor cicak dah kering!!!!!

Aku ni dok perati belek2 apa benda ni ek. kerepek pisang dan kepek ubi tu warna kuning, sekali tengok macam ranting kayu.. bila dah perati2, baru la perasan ekor cicak dengan tulang ekor dia sekali.. huhu.. yakss... serius rasa nak terkeluar balik apa yang aku makan ni..  memang la bendanya tak masuk mulut lagi, tapi dah bercampur2 dalam kepek aku tu.. geli tau.. huhu. sila kebakul sampah semua kerepek2 ye.. kepada pengusaha2 kerepek2, sila la perhati nak menggoreng ke, nak menjemur ke, sila make sure tak de benda asing selain dari makanan yang dimasak bersama okey. gelimat!!

bye. slmt lunch korang :-).. wassalam

7 comments:

careno said...

perghhh... boleh saman ni...

Nur Hasyimah Mahasan said...

huhu..kes nayer ni

Ietams said...

dapat bygkan cemana rasa nak termuntah balik tu.

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

gelinye....meremang tekak!

sisanizu said...

Eii yark...urgh

Marsha~ said...

Ayooo... Lembang tekak...

fiza arshad said...

Waaaa gelinye!!mule2 fiza bc entry igtkn k.sue preggy lg hihihu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails