Thursday, April 5, 2012

kelebihan

Assalamualaikum...

Kelebihan pagi ini. Alhamdulillah..


Review buku Beduk diketuk : semakin banyak yang aku baca, semakin dibeduk2 kepala ni.. banyak menyedarkan.. insaf kejap. baca lompat2, baca sikit2 takut dah habis baca, apa pulak yang aku nak baca. serius bermanfaat. Aku kongsikan lagi sebaris ayat untuk renungan kita bersama.

"Hanya orang yang sering ke masjid yang terpilih mati di sana. Dan orang yang konsisten solat sahaja yang besar kemungkinan mati dalam keadaan bersolat. Siapa yang hidup secara baik akan mati baik. Insya-Allah" ~ Pahrol Mohd Juoi

P/s: budak opis ni dah panggil aku ustazah doniah dah. hehe

3 comments:

Taste Of Tapah said...

ustazah doniah biyajid.. haha kelakor la

Suliana said...

hehe..

Ietams said...

Puas rasa tengok dpt pam byk mcm tu kan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails