Thursday, March 22, 2012

budak mata bulat :-)

Assalamualaikum...

cuci mata jap dengan budak mata bulat comel lote ni. hehehe.. anak2 ibu ni mata besar2 ni ikut sape eh.. kalau aisyah ni ada masa tu dia akan membuntangkan mata dia sebesar2 nya kalau nak tengok orang.. belum boleh meniarap lagi tapi aku suka letak dia macam ni.. senang sikit kalau dia termuak ke, tak de la masuk balik dalam mulut dia. tapio kesiannya sebab macam tercangak2 kepala dia perhati orang :-p

cop di dahi :-)


elelele senyum..

dia kan kalau tengah rancak kita agah dia, sekali acu kamera ke kat dia mesti terbantut percakapan dia.. tu yang kalau rekod video sume dia senyap je.. hehe

Semalam aisyah humairah buat perangai.. adui.. pening kepala aku bangun tido 2-3 kali tengah malam. susu tak nak, tapi duk merengek.. tepuk2 lama juga dia senyap.. aku ni dah mamai lupa la nak cek kembung perut ke apa kan, boleh sapu minyak telon - pengasuh aisyah suruh sapu minyak kalau merengek.. biasala ada anak kecik macam ni la. yang sorang lagi (aqil) bangun rengek2 nak berak tapi keluarnya kencing je. tu aku tak sedar, ayah aqil yang settlekan. hehe.. okla. bye.. wassalam :-)

p/s: kalau gambar anak2/muka orang, sekarang ni wajib letak watermark. tak nak pisang berbuah dua kali.. kalau tak tahu cerita, cer baca link ni ye. gambar aqil dicuri 

4 comments:

Lida Rahim said...

kenapa? org buat pe ngan gambar tu? errr akak cam malas jer skang ni nak letak watermark... hmm pasni kena rajin2 diri la pulak

Suliana said...

org curi gmbr aqil wat bunting rak kepok keping ;-(

fiza arshad said...

Fiza pn mls nk wat watermark akak...hope jgn ade yg curi gmbr..risau jgk

MommyAqil said...

OO YEKE ADE YANG CURI Sue??isy menakutkan plak..huhuhu...Aisyah comel..muka dah ade iras2 abg Aqil dah...hihihi..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails