Thursday, February 16, 2012

malam yang bakal busy

Assalamualaikum..


Malam ini aku akan mula berkemas2 meninggalkan rumah parents ku.. Dah 2 bulan lebih berkampung 3 beranak kat sini, maka sampailah masa untuk kami berempat hidup sendiri..


Mesti mama & ayah rindu kat suara loudspeaker aku ni.hihi. Lepas ni, tak dapat dengar dah suara ibu&anak ni bergaduh.. Tak dapat dah mama& ayah main2 dengan aisyah.. Huhu.. Kena datang kl or kami balik kluang, baru leh cium aisyah. Masa tu aisyah mesti dah besar, dah berubah rupa sikit :-)


Aqil balik sana, cepat2 aku nak hantar dia gi nursery balik. Kejam nya ibu aqil ni. Bukan ibu tak suka aqil ada di rumah, tapi ibu tak nakla aqil manja lebih2 dengan ibu, kita dah kena bahagi2 kasih sayang ibu ni.. Aqil dah ada adikkan. Sian adik, terpaksa mengalah. Nasib baik dia tak reti apa lagi..


Aisyah pulak akan dihantar seminggu awal sebelum aku naik keje... Upss, aku dah cop jiran aku untuk jaga aisyah. Sejak dari aisyah tak wujud lagi aku dah riki2 akak tu.. Hihi. Alhamdulillah, dia setuju. Setakat ni dia jaga anak sedara dia sorang umur baya aqil, girl.. Aku harap aisyah ok di bawah jagaan akak tu. Sian kat baby kalau awal2 hantar nursery..


Oklah, lepas isyak ni nak stat kemas beg & barang2. Banyak gila barang ni, harap muatla unser mama tu. Ada bby cot 2, langsir dengan rail melintang dalam keta nanti, carpet. Ayooo tu belum masuk beg dan segala mak nenek tu.. Susu beku aisyah the last thing baru nak transfer masuk keta. Bertolak petang esok, tak dela panas sangatkan, dapatla jaga susu beku aisyah tu...


Okey.. Tu je nak share. Bye. Wassalam


Published with Blogger-droid v2.0.4

7 comments:

Ietams said...

kejap je masa berlalu yer..
dah sampai masa nak balik rumah sendiri.
berhati-hati di jalan raya.

ejaMaria said...

balik dgn unser?... tak kan tak muat kot... ;p

Suliana said...

Tq ietams :-)

Suliana said...

Hihi.muat rasanya klu susun elok2. Padat :-)

Nur Hasyimah Mahasan said...

Dh nk blik dh....nant leh g gomol2 aisyah...
Hopefully aqil nk g nursery nant...jgn jadik cam irsyad...x nk g coz ibu x g...huhu

misscha said...

mesti nenek ngan atoknye rinduuuu bangat.....

welcome back to office this march!! we've got surprise present for u!!!

Suliana said...

Misscha, suprise apa la tu. Hihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails