Monday, January 23, 2012

Sambutan Hari Lahir Aqil ke 3

Assalamualaikum..

Birthday aqil kali ni disambut di Kluang.. Seperti biasa, aku buat untuk family terdekat saje.. Bila dah kat sini, ramailah pak2 sedara dan sepupu2 ku yang hadir memeriahkan majlis.. jiran pun ada.. Makan2 dibuat selepas asar hari Sabtu.. kira macam minum petang la.. Menu mi hun goreng, atok aqil goreng, satay, kek besday, apam lady bird, air oren, limau mandarin dan sweets untuk kanak2..

Meriah juga.. Penat pun penat juga, sebab lepas habis kemas2 rumah lepas majlis tu, semua terbongkang tido awal.. dengan aku ni baru lepas hari lagi, siap kena bebel dengan nenek nape tak pakai stokin. nenek pulak macam tak percaya aku dah habis pantang.. huhu.. so, terpaksalah pakai stokin. actually aku pakai stokin even dah lepas hari, tapi time nak tido je aku pakai.. okey, oleh kerana internet sangat slow, aku tunjuk skit je  gambar, nak tunggu upload banyak2 makan masa.. huhu.. 

4 of us.. dah berempat ye :-)

kek yang telah di potong.. kek angry bird.

the foods..

Okey, 3 je gambar dapat ditayang :-) lembab macam siput. mungkin dah capai limit wifi ini.. Ok, we have fun on that day.. sekali gus meraikan ibu yang dah habis pantang ni.. hehe.. terima kasih pada sedara mara yang hadir.. Ni semua untuk kenangan aqil nanti.. bye.. wassalam..


1 comment:

Ietams said...

meriah juga sambutannya..
happy birthday aqil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails