Sunday, January 8, 2012

gaya tidur

Assalamualaikum...

Ini gaya saya tidur :-) kalau tidur macam ni, saya akan tidur lama.. ok tak tidur macam ni?? :-) orang kata (tak tahu fakta dari mana), kalau tido macam ni, kepala saya akan jadi bulat, macam kepala abang aqil.. lagi satu tulang belakang saya juga akan cepat kuat, sebab saya akan selalu berlatih angkat2 kepala saya sebab saya dah bangun tidur.. tapi dalam info ini katanya tidur terlentang lagi elok untuk baby.. tapi saya selalu terjaga kalau tidur terlentang.. sian ibu saya asyik terganggu masa rehatnya :-p


tapi ibu saya akan memastikan yang hidung comel saya tidak tertutup.. dan ibu saya selalu cek keadaan saya tidur.. kalau ibu nak suruh saya bangun, dia akan tidurkan saya telentang.. bila time malam, saya suka tidur di celah ketiak ibu saya.. dekat dengan tempat saya minum :-) ntah berapa la ye berat badan saya esok, kecik2 ni saya tak mo jaga badan, kalau boleh saya nak bulat2 je :-))) adakah saya akan menangis dicucuk sebulan esok?

oh lupa, adakah ibu saya dah cerita yang saya dah sebulan semalam? ibu saya ni kadang2 pelupa, dah cerita 10 kali pun nak ulang2 lagi. huhu.. ok bye.. 

wassalam..

4 comments:

NUR (http://nurhafiz2009.blogspot.com) said...

amboi.. bergaya sungguh tidurnya..

Qaseh said...

hu huu...nyenyaknya dia tido.

NaDia CoMaNeCi said...

comel awak ni macam ibu awak..hehe

Amiizaa2001 said...

comelnyaaaa:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails