Saturday, December 31, 2011

2012, moga lebih baik..

Assalamualaikum..

Selamat menyambut tahun baru 2012.. sambut ke.. hehe.. anyway, azam tahun baru ni malas dah nak berlist2.. seperti biasa la, macam tak de azam yang khusus.. tapi general sahaja. azam ni hari2 ada dalam doa solatku.. semua kita tentunya ingin menjadi insan yang baikkan.. menjadi isteri yang solehah.. harapan ku agar 2012 aku menjadi isteri dan seorang ibu yang lebih oenyabar.. kerana diriku sudah beranak dua.. tentu lebih mencabar -_-

Lagi, moga kami sekeluarga dimurahkan rezeki.. dan sudah tentu memohon dari Allah moga diberi kesihatan tubuh badan yang baik.. amin..

okey, pendek je entry kali ni :-) 

antara wishlist yang dah tercapai walau pun wish dalam hati dan hint2.. hehe.. telefon ni ingatkan aku nak beli sendiri nak pakai duit kutu tahun depan, tapi dah dapat dulu.. anyway, ini hadiah dari suami tercinta selepas kelahiran aisyah.. alhamdulillah.. suamiku sanggup spent duit untuk beli samsung S2 untuk isterinya.. sangat terharu.. apalah yang aku nak balas untuk diberi kepada en suami..

nak jadi ibu yang penyabar untuk anak2.. aku dah ada plan dah.. tiap kali aku nak marah anak2 macam aqil, aku akan ingat berapa kali aku jerit kat diorang.. then esok aku try to reduce jeritan tu.. tapi aku dah cuba juga, agak nak menangis la menahan kesabaran.. tapi, berjaya aqil dengar cakap juga akhirnya..:-)

eh, saje teaser :-p ni pic aku merasmikan pelamin bertunang adik aku.. haha.. seperti biasa aku memang perasmi.. hehe... selamat tahun baru kawan2.. bye.. wassalam :-)

6 comments:

Nur Hasyimah Mahasan said...

Hehe...dh duk bersimpuh....

Nur Hasyimah Mahasan said...

Hehe...dh duk bersimpuh....

Sue Lunatots said...

Salam 2012 Su,
yang manis manis harapnya untuk ibu Aqil dan Aisyah :-)

LidaRahim said...

Insya Allah..

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

wahhhh beshnyer ...hapi new year aqil ngan baby gurl aisyah..

Nur Hasyimah Mahasan said...

Welcome to s2 club

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails