Wednesday, November 23, 2011

sabar menanti..

Assalamualaikum..

Hari ni hari rabu.. hari yang ditunggu2 oleh ku.. en suami akan pulang ke rumah hari ni.. yeay!! semoga abang selamat sampai ke rumah.. bila ada kawan yang meneman di rumah, sekejap je dirasakan 4 hari 3 malam itu.. cuba kalau berdua dengan aqil je, mesti sepi sesepi sepinya menunggu hingga 3 malam itu berakhir..

Tiap2 malam mesti telefon en suami.. mula2 kasi aqil cakap dulu.. biasala budak tu kan kalau ayah dia ada depan mata usik2 ibu pun dia dah bising, inikan pula nak biarkan ibu bergayut dengan ayah nya.. hehe.. jadi, biarkan dia bercakap dulu.. banyak betul ordernya dengan ayah.. nak choki2 la, nak bubur la, nak Mc D la.. hehe.. selalunya, tiap2 malam sebelum tido, dia mesti mengerjakan game dalam telefon ayah nya.. tapi tidak bagi 3 malam ini.. ada juga dia minta, tapi mana la ayahnya nak tinggal telefon untuk aqil kan.. terpaksa la aqil main game 'telur' ibu yang hanya trial game tu.. huhu, sian aqil.. 

Bagi aku yang jarang2 ditinggalkan suami, bila dia tiada memang la terasa.. tapi, orang kata makin jauh makin sayang, makin jauh makin rindu.. sweet gitu.. hehe.. tapi, bila balik nanti, ada la yang sibuk2 nak cari pasal kan.. hehe... eh, berjiwang 2 pulak pagi ni :-) sabar menunggu petang.. sabar menunggu hari esok yang akan gaji.. wehee.... nak buat bajet la jap lagi.. kekekeke..

ok, bye.. wassalam :-)

3 comments:

ejaMaria said...

sabar menunggu hari gaji tu yg best... ;p
eh... bonus masuk gaji ni ke?...

Suliana said...

bonus gaji bulan depan la kak, 19/12 :-)

misscha said...

eleleee....windu la tuee.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails