Friday, November 11, 2011

kaca mata baru

Assalamualaikum..

Salam hari jumaat kawan2.. cantikkan date hari ni, 11.11.11.. Tahniah pada pasangan yang bernikah pada hari ini.. tarikh yang cantik, hari yang mulia, memang sesuai sangat untuk tarikh bernikah.. Tok kadi la orang yang paling sibuk menikahkan orang hari ni kan.. Moga berkekalan sehingga ke akhir hayat..

Hari ni, aku dah rasa sihat sikit la.. Alhamdulillah.. Malam tadi dapat tidur lena, tak de bangun nak terkencing ke, kepanasan ke, tak cukup nafas ke.. alhamdulillah.. sakit perut cirit birit aku pun dah beransur baik :-)

Okeyla, mari mulakan pagi ini dengan membaca surat khabar NST dengan memakai spek mata baru :-) 

hehe.. berpinar mata aku lepas buka spek 3D ni.. sape beli paper NST hari ni, dapat spek 3D ni.. ni spek pinjam je misscha punya.. hehe... dah macam power rangers pulak gayanya..

okey, kerja2... bye.. wassalam

3 comments:

mamaelly said...

hihi tomel

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

wow...beshnye su nak pi beli laaaa

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

tetiap ari ke NST akan bg spek tu..kalau tetiap ari, sure x lama lg nst naik harga..huhuhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails