Friday, November 18, 2011

it's free..

Assalamualaikum..

Salam pagi Jumaat.. Hari ni aku kena repeat blood pressure sebab BP rendah.. ulang2 selang sehari. Hari ni punya alhamdulillah dah lepas.. so, tinggal hari isnin, rabu, jumaat dan isnin kena ulang balik.. Aku tak pegi la klinik kerajaan yang selalu aku check up tu.. tak de orang nak hantar tambahan lagi masa menunggu yang agak lama semata2 untuk amik tekanan darah..  

Jadi, hari ni aku bercadang nak pegi klinik swasta saje.. pagi2 pegi 3 klinik sume doktor tak de dan ada yang tak bukak lagi.. huhu.. lupa plak diorang ni stat keje lewat sikit.. so, aku pegi dalam pukul 10 kat opis aku ni.. malas nak jalan jauh.. sekali tu, FREE .. hehe.. doctor tu tak kenakan caj, yelah amik tekanan darah je kan dan sekejap je.. bab free tu aku suka la, tapi camana dengan tekanan darah aku?? hmm.. still rendah lagi.. 90/50..

Walhal pagi ni aku dah makan buah sour plum yang kawan aku cadangkan, dah pergi breakfast minum air milo panas dan nasi goreng.. hmm.. semalam pun dah makan vitamin.. kena cari kerang la pulak makan rebus2 sambil cicah sos.. hehe..

Oklah, tu je nak cite.. alang2 dah klinik tu tak caj, adakah next time lagi 3 kali pegi tu dia akan caj? huhu.. tak pelah kalau caj sikit2.. tapi, bila dah kasi free, macam malu plak nak pegi lagi.. kekeke.. okla, dah tak payah risau2 lagi nak pegi klinik mana lepas ni (ada ke risau pasal klinik, bukan pasal BP rendah..huhu).. tata!! wassalam :-)

1 comment:

ejaMaria said...

hehehe... klu akak pun segan nak amik 'free' ni ulang-ulang... tapi ok kot pasal pregnant... doktor tu pun paham kan... ;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails