Thursday, November 17, 2011

cot cet pagi khamis :-)

Assalamualaikum...

Selamat pagi semua. mulakan hari anda dengan senyuman :-)))))) Melebar senyum ye.. Pagi ni, aku ada meeting.. Jadi tak de la breakfast di luar pagi ni.. seperti biasa, minum air milo dan cecah biskut. Dan mengecek nasi goreng kawan aku.. hehehe... tak sempat nak keluar, meeting pukul 9 pagi nanti..

Semalam, aku pening dan berangin di waktu petang.. jadi, aku tak memasak la petang semalam.. kesianla kat sayur bayam dalam peti tu, mesti dah lembik.. aku kesian kat sayur je, kalau ikan daging tu tak pe lagi simpan lama2.. membazir kalau beli tak masak2.. hehe. Nasi baik bayam tu sikit je, sebab dah guna weken ari tu..

Hmm.. hari ni nak masak ke tidak ye.. tengok keadaan juga.. kalau tak penat, aku masak ler.. semalam, beli nasi kerabu kat pasar malam.. sedap pulak.. dah la lapar time tu sebab tengahari makan awal.. Budak kecik aqil tu pulak, kejenya asyik menonton youtube je.. pastu, dia dah tahu ada game angry bird dalam tu, makin la berhantu duduk depan laptop.. ngada2 betul.. sekarang ni, laptop aku lagi satu tu dah rosak, terpaksa la berebut2 dengan aqil nak tengok internet.. sampai nangis2 budak tu.. huhu.. dia dah pandai klik tau.. haa.. bagus, tak payah ibu bangun duduk nak klikkan untuk aqil..

Eh, okla, nanti sambung lagi ye.. tata!!


2 comments:

ejaMaria said...

hehehe... jgn jadi Luqman... klik punya klik... pastu ntah hape benda dia klik delete... komputer terus blank... hohoho... hangen Mama sebadan... tak pasal2 nak format komputer balik...

Suliana said...

kak maria,

haah, kdg tu ntah apa dia tekan2 :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails