Sunday, August 28, 2011

cornflakes madu aqil :-)

Assalamualaikum..

Last kuih raya yang aku buat sendiri.. kuih simple2 je.. biskut cornflakes madu.. dapat la dalam 100 cups.. boleh la.. tapi yang sedikit saspen adalah apa rasanya biskut cornflakes ni.. nampak cam gelap sikit sebab pakai gula merah.. huhu.. tak tahu la rasa camana nanti....

 ni la hasilnya...

dibantu oleh my little helper.. 

comel aqil lepas potong rambut. nampak sikit rupanya.. kalau tak, comot manjang... mula2 aqil tolong ibu tabur colour rice tu, pastu dia makan colour rice tu macam makan nasi... huhu.. memang budak2 suka warna warni dan suka manis kan..

okey korang.. mesti korang tengah siap2 buat ketupat la, buat rendang kan.. ni aku auto publish je entry ni.. mungkin kami sedang memasak rendang di kampung suami :-) nampaknya ramai juga yang search resepi rendang negeri sembilan.. tapi, nanti la kalau aku dapat tangkap itu resepi, aku kasi publish kat sini... hehe.. tata... wassalam :-)

 

1 comment:

fiza arshad said...

fiza pn buat cornflake madu akak..dpt rase sbb tu buat byk2 hehehe..sdap la tu kak sue .. aqil tlg lg..slmt hr raye :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails