Thursday, August 18, 2011

cerita handbag ku :-)

Assalamualaikum..

Hai korang :-) tadi kan waktu tengahari kan, aku berjalan2 di Sogo. kan dah cakap, minggu ni hari kamis jumaat je aku rasa free walaupun ada keje menunggu tapi masih boleh kuar opis waktu rehat.. So, tadi beramai2 berangkut menuju ke Sogo. Dalam hati ni, memang nak cari handbag.. Okey, handbeg adalah perkara yang paling susah untuk diberkenan.. Handbeg juga tidak dibeli setiap tahun dan aku bukan 'hantu handbeg'.. hehe.. 

Sepanjang 4 tahun lebih saya berkahwin, aku baru ada 3 handbeg.. 1 beg hantaran ELLE, itu pun makcik sponsor. pastu, selepas setahun lebih, sebelum aku beranakkan aqil, aku telah dapat bonus dari company lama, aku telah beli sebuah handbeg berharga RM 400 ++ jenama Guy Laroche.. Lepas beli tu, rasa macam gila membazir, buang duit aku jek.. Pastu, sampai sekarang dah nak masuk 3 tahun handbeg masih tidak bertukar.. 

So, sekarang ni, aku telah mendapat apa yang diidamkan.. idaman ke tak tahu la.. tapi yang penting, dapat tukar la beg, memandangkan anak dah nak masuk dua, jadi beg kena bertambah besar la.. haha... Actually berkenan juga kat beg2 yang ala2 comel kecik tu, apa nama dia clutch ke. Tapi, harganya tambah duit sikit je dah dapat beg besar. Beg besar ni pulak, mentang2 dah besar kan, ramai la orang nak menumpang barang dalam tu kan.. Pampers la, kunci keta, kunci rumah, handphone. ha.. apa lagi.. tu belum masuk harta karun sendiri tu.. hehe.. 
selamat tinggal beg lama. jasamu tetap ku kenang.. akan kusimpan dalam laci buat sarang semut :-) beg paling mahal pernah dibeli seumur hidup..
introducing my new bag :-) harganya separuh dari beg atas tu.. hehe.. 

Punya la pening nak cari beg yang banyak2 tu kan.. kenan yang itu, display pulak.. kenan yang ini, mahal sangat.. last2, ala, pejam mata je la.. ha, dapat la warna beige ni.. bila dah beli rasa macam eh macam tak lawa pulak.. haha.. gasak le, janji dapat beg.. weewee... abang, sila top up sikit duit ku.. huhu.. duit ku dah berganjak figure nya.. i don't like.. tapi, kalau tak beli apa2 pun, habis gitu jugakkan duit nya. tak tahu beli apa.. hehe..

Next, pencarian kasut pulak.. amboi, beraya sakan kau ye.. tak de la, time ni je nak beli.. time lain tak de sebab nak beli.. kuikuikui.. nak cite pasal sejarah kasut pulak ke? hehe.. cite sadis sama juga macam cite handbag, bukan hantu kasut.. hehe..

Okla, babai.. wassalam :-) lalala.. dapat handbag :-)

7 comments:

faiez said...

ku jugak bkn hantu handbag n kasut...selipar peknen still pakai until today...handbag tu bila nazak baru cri...

littlehumblelynn said...

hurray!!

dpt beg raya...kak lin baru belui handbeg kat sembonia seminggu sebelum puasa so hubby kata jgn mengada2 nak beli handbeg raya pulak..heheheh

tp kalo ada terjupe yg berkenan harus nak beli satu lagik..muahahaa!!

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

wah beshnyer su dapat beg raya...

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

lnda pun tak hantu bag..pakai jek slagi boleh..tp td tgk sembonia bag murah2 gak..tp ramai sgt org, malas nak terjah jugak..

Mama Farra dan Faris said...

nak gi sogo gak..

suka kat sogo walau tepaksa besesak mesak..

Erin Rashid said...

wah...tahniah!
dpt beli handbag baru dan tak lama lagi kasut baru
hehehe

nur akhmar waheeda shafri said...

salam...di sini ay ada menjual handbag, wallet, jam original direct dari US....HARGA sangat2 murah dari butik....around 500-1200...berbanding butik yang berharga 3000 4000...dijamin 100 percent original...jika berminat boleh lawat page fb saya oristuffbizonline .. tq :)))

https://www.facebook.com/OriBizonline?ref=hl

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails