Thursday, July 14, 2011

sambal kentang goreng tiga rasa


Assalamualaikum...

Hmm.. makan apa tu??? aku tengah makan sambal goreng kentang tiga rasa... ni kawan aku ada jual. kalau bulan puasa rasa2 malas nak masak sahur, boleh la makan dengan sambal goreng kentang tiga rasa ni.. aku kalau dah makan memang tak boleh berhenti. hehe..... dalam dia ada campur kacang tanah dan ikan bilis sikit.. orang kampung buat.. sedap sangat.. tak caya tanya misscha :-)

 packaging nya macam ni...

ha, amacam? terliur tak?? :-)

kalau malas masak cam ni, beli je.. boleh pm aku ye sulianashukor@gmail.com.. upss.. harga RM 5.. ni tak amik untung ni, tolong orang susah.. :-) tapi kalau melibatkan kos penghantaran, ditanggung oleh pembeli sendiri ye.. aku tolong jual je.. urusan bekalan dan penghantaran adalah dari kawan aku ye..aku amik nama pembeli je.. hehe

sekian, terima kasih..

5 comments:

Syahada Ahmad said...

sue, macam bes jee. kalau orang ganu order mintak pos ke sini boleh ke?

Suliana said...

sya,

boleh, tapi kena tambah harga pos la skit.. beli la byk skit, baru berbaloi :-p

Syahada Ahmad said...

oooo..boleh eh. nak la klu macam tu. Sha beli 5 bekas boleh? ke kena banyak lagi?

nanti sue bagtahu la harga pos nye sekali.

Suliana said...

sya,
ok boleh. nnti emel la alamat rumah. dlm next week su pos la..

Syahada Ahmad said...

sori sue, x online beberapa hari ni. ok, nanti sha emel alamat umah sha.
Tq

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails