Saturday, July 2, 2011

plan for this weekend

Assalamualaikum..

Selamat pagi Malaysia!!! Apa cerita hari ni?? semalam, dah tak de program yang ditunggu kan, iaitu Maharaja Lawak.. So, apa lagi, ibu dan aqil pun kul 10 dah masuk tido, ngantuk.. tinggal la ayah sorang2 tengok tv.. tak sangka pulak ayah terus tido sampai pagi depan tv.. huhu.. dulu, masa tak de anak, aku selalu bangun 'cari' suami aku yang tido depan tv.. hehe.. sekarang ni, nak bangun malam pun tak terjaga, apahal lagi nak mencari kan.. kekeke..

So, pagi ni, pagi2 buta aku dah bangun mengadap tv dengan si kecik ni.. nak suruh dia mandi, dia tak nak, yela, pagi sangat kan, sejuk.. ibu nya pun sama, sejuk nak mandi pagi.. hehe.. tukarkan pampers, mari tengok tv cite kartun sambil makan honey star dan tempeyek.. pagi2 ni cerita yang selalu dicari adalah upin dan ipin.. lagi bagus kalau ada cerita ultramen, penyelamat kekecohan pagi!!! Budak kecik tu tak faham, kalau dah tak de cite kegemarannya, dia nak juga.. dah aku nak cari kat mana.cd player tak de.. nak suh tengok dalam laptop ni tak nak, dia nak tengok kat tv.. huhu.. pujuk punya pujuk, mickey mouse pun bole la.. hehe..

Today, apa aktiviti? Malam tadi hasben aku dah basuh separuh kain.. so, tugas aku pagi ni adalah sidai kain jap lagi dan settlekan yang lebih tu... may be dia ajak balik kampung dekat dia.. selain nak jenguk ibu ayahnya, nak juga membayar duit kutu.. huhu.. esok plak aktiviti melawat anak syima dan melawat mak ayah aku di kelang, nak hantar adik aku dapat masuk politeknik shah alam.. dapat kos diploma ini civil engineering... tak sangka la pulak 4 Julai kena daftar, aku ingatkan 11 Julai.. huhu..so, rumah aku kat kluang dah tak de orang yang boleh diharapkan.. tinggallah adik aku yang no 5 tu.. itu pun kuar pagi balik malam, kerja.. honeymoon lagi parents aku.. kekekeke

Okeyla.. semoga hari minggu anda adalah hari yang terindah sepanjang tahun ini!! nak tengok transformer? jangan harap la minggu ni, full house !!!! tunggu la lama sikit atau dia kuar kat astro ke.. hehe.. ok dah.. babai...

 

2 comments:

Taste Of Tapah said...

baik suami ko.. harus menghargai suami yang membantu di saat isteri penat membantu mencari rezeki kan kan

Ilhamny.com said...

asben lnda kalau ujung minggu/esoknye x keja jek, mmg dia akan tidoq kat luar, kes tgk TV sampai tertidor, malas nak bgn masuk dlm blk...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails