Wednesday, July 20, 2011

kasut raya aqil

Assalamualaikum...

Korang dah soping baju raya untuk anak??? aku belum lagi.. of course la belum kan, belum gaji lagi.. hehe.. lagi pun, kalau beli awal2, tak syok la, tak de feel nak raya.. hehe.. konon2 dalam bulan puasa stok baju baru mesti lain punya kan.. uppss lupa, kepada member SOGO, jangan lupa temu janji kita pada 29 & 30 Julai ye.. SOGO sale untuk member saje. tapi apa yang paling aku nampak dan nak grab adalah pampers jek.. haha... bukan baju raya pung.. pet pet RM 29.++.. pampers aqil pun nak habis dah.. mesti macam ikan sardin kan, dah la baru lepas gaji, pulak tu nak puasa, mesti la orang malas nak berjalan2 time puasa...

Hmmm.. apa2 je la.. tapi yang penting, aqil dah dapat kasut raya.. mak long dia kasi.. mak ida nak kasi apa plak ye :-p ni first raya mak ida dengan duit gaji sendiri kan :-p boleh la kasi duit raya kat anak buah yang tak berapa ramai ni.. uppss untuk mak long yana juga sudah bekerja kan.. jangan lupa wit aye aqil simpan tau :-D

Berbalik kepada kasut raya aqil. pada mulanya memang jenuh nak pujuk aqil pakai kasut ni.. aku rasa la, dia lebih suka kepada barang lama.. pujuk punya pujuk,akhirnya dapat la test masuk kaki dia.. suruh dia main bola dengan kasut tu.. suka benar dia.. tak lama tu, minta tanggal balik.. dengan ayat power dia "SELIPAR AQIL KAN ADA" terkezut ibu bila anak dah pandai berkata-kata ni.. macam2 ayat kuar.. huhu.. masalahnya selipar dia tu dah buruk, nasib saiz masih sama lagi.. boleh juga dibuat pakai..

 merah menyala ye tahun ni.. hehe.. baju melayu warna biru.. mak long jangan risau, aqil mesti pakai kasut ni nanti :-)

 masa untuk menyepak bola... ada gaya tak? aqil suka main bola..

selipar ni aku beli dah berbulan, yela selipar crocs yang tinggal di taska dah kecik, tapi dia tak nak pakai.. dia buat main sampai dah tertanggal katun ben 10 tu..

Okeyla.. itu je nak cerita. sori la aku asyik cite pasal anak je, yela, tentu2 nya aku buat blog ni semuanya kerana aqil :-) jangan bosan ye kawan2.. keep on reading.. uppss..  kepada follower baru, terima kasih kerana follow saya.. nanti free2 saya singgah ke rumah anda pulak ye.. 

bye.. wassalam
 

8 comments:

Erin Rashid said...

aku pon lom shopping raya
jgn risau.. masih awal
tp kasut raya camimi dah beli heheh
aku beli adidas gak dengan clarks
baju dia je belom
advance dia nak beraya!
psst.. mak bapak selalu utamakan anak kan?

Wanita Luvly (^__^) said...

xpernah bosan la sis!!!
hee~

Suliana said...

erin,

yela, mesti.. baju kita lagi la awal dah tmph.. haha.. ni kakak aku hadiahkan aqil, beli online..

Suliana said...

wani,

mekaceh sudi baca :-)

aimaniman said...

alaa.. akak bli slipa je.. lbih praktikal tok aiman n iman mama sbb kalu bli kasut.. mama la yg kene masukkan kaki dia orang pas tu bila masuk rumah kene bukak kan.. manja anak mama kan... kalu slipa.. mudah n praktikal la .. n paling penting murah jew.. he hee save budget je...

Taste Of Tapah said...

erm aku pun belum beli.. tak tau nak beli apa pun yer jugak

littlehumblelynn said...

sogo sale..

harus tuh!!!

ilhamny said...

kalau beli awal sgt bju raya, sure terpakai dulu, at last gi beli lg...

cantik larr kasur merah tu..stylo..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails