Friday, July 1, 2011

Julai kembali

Assalamualaikum..

hari ni dah 1 Julai ye kawan2.. 29 Rejab 1432.. cepat sungguh masa berlalu... hujung bulan Julai ni, dah puasa dah.. hmm.. bulan Ramadhan akan datang kembali.. aku ni belum praktis2 lagi puasa ni.. bila la nak start ye..

Jap lagi ada jamuan pulak.. perut baru je isi dengan nasi lemak :-p bak kata topik HotFm pagi ni tentang sarapan.. jadi, sarapan adalah penting okey... dulu, masa bujang2, sarapan la aku paling malas. bukan apa, bangun dah la lambat. kalau duduk umah kat Kluang, siap pesan kat mama & ayah, tak yah beli sarapan, nanti makan tengahari terus :-p kalau diorang belikan juga, contoh mi kari la kan, mesti suruh letak kuah asing, takut kembang mee nya.. hehe.. time tu anak dara pemalas bangun pagi lagi :-p sekarang, ada perubahan sikit, sikit je :-p yela, kalau sorang susah bangun pagi, sorang lagi mesti la berlawan sikapnya.. hehe

Hmm .. nak cerita apa lagi ye.. oww.. dak kecil aqil tu.. hari ni bangun pagi, mood baik.. bangun2 sambil rengek2 biasa dia tu " nak pegi sekolah".. haa.. gitu.. rajin anak aku nak gi sekolah hari ni... mood sangat baik. sampai2 je depan gate nursery, ada kawan dia, wah, siap "hai akmal".. kekeke.. hmm.. bagus la perangai macam tu.. hari isnin depan, tak tahu la plak perangai camana.. 

 1 Julai ibu :-)

posing2 manja, layan ibu :-)



 

3 comments:

faiez said...

comeynyer jari die.....so cute

rihana said...

GoodBoy Aqil!
acik nana asyik lupa je nk bwk coklat aqil,
nanti ye!
hehe

Suliana said...

faiez,
hehe.. cute la time mood ok.. cer tgkklu dia merengek :-p


nana,
haah la.. lupa je.. jgn expired sudah :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails