Wednesday, July 27, 2011

hasil kerja tangan

Assalamualaikum..

Buat pe tu.. aku sedang membosankan diri duduk umah ni.. bila la nak baik betul ni.. nak cakap lebih2 pun tak elok juga kan.. so, diam2 sudah biar aku je la tanggung sorang2..

Dah lama nak cite pasal hasil kerja sekolah aqil.. Cikgu dia akan kasi bawa balik apa yang dia dah lukis atau tulis kat sekolah.. aku ni kan kejenya membongkar beg anak kan. hehe.. yela, bukan bongkar apa, nak amik baju kotor dia.. hehe.. kadang tu terjumpa mainan orang la, baju budak lain la.. tu yang kadang aku hangin sikit.. tapi hari tu, aku jumpa kertas.. 

hasil kerja tangan aqil.. dia tukang warna dan tukang ikut garis putus2..

Aqil ni tak pandai warna betul2 lagi.. kalau tulis pun, halus je tulisan dia tu.. macam takut2 nak tulis.. pastu, tak fokus.. ni dah lama dia tak mewarna sebab buku warna dalam bilik ibu kat atas, tak boleh masuk.. hehe.. 

okeyla.. tu je nak berceloteh hari ni.. sekian, terima kasih.. :-)

 

3 comments:

Erin Rashid said...

takpela.. camimi dulu pon carca marba mewarna
dh masuk school baru nampak dia kaler dlm garisan
jgn lupa keluarkan buku mewarna aqil dari bilik ko tu
biar dia suka mewarna dan menulis
esok2 dh besar tak liat suruh baca buku :)

Suliana said...

erin,
hehe.. yela.. harap2 dia tak lupa.. tapi dia ada doodle board dia tu, rajin nulis kat situ :-)

Syahada Ahmad said...

sha pun dh bagi Aliya pegang pensil/pen. Laju je dia conteng2 atas kertas. tp dalam pada tu, risau gak bila awal ngat ajar pegang pensil, kang sekelip mata dinding rumah dah jadi kertas lukisan dia lak.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails