Thursday, June 30, 2011

sama tak?

Assalamualaikum..

Sama tak muka kami? hehe.. budak kecik ni melayan je ibu dia nak amik gambar.. "aqil, jom amik gambar ngan ibu.. cenyum!!!!" time ni lepas balik dari besday party alisya.. terus ke Jusco Wangsa Maju...

 tengah tunggu ayah solat..

 amboi.. lentoknya dia... manja anak ibu ni.. 

 main atas stage JJ... spoting anak ibu ni.. time mood elok, cam ni la..

atomen talok... pelat.. hehe.. ultramen taro...

hai anak.. macam ni la kamu.. pengarang jantung ayah dan ibu. kamulah madu dan kamulah racun.. kadang2, geram dengan telatah dia yang 'nakal', manja sangat.. sikit2 nak nangis.. lempang nak? :-p sikit2 nak ibu dokong. kalau jalan mana2, jangan harap dia nak jalan kaki, dia rasa dia lebih selamat kalau ayah atau ibu yang dokong.. kecuali kalau kat Jusco hari tu, dia nampak tempat mainan tu, terus dia berlari macam tak cukup tanah.. 

bila la kamu nak berdikari ni nak.. bila la kamu nak berenti susu dengan sendiri? tapi, bila kamu tak buat itu semua, ibu pulak yang tertanya-tanya.. kenapa kamu tak buat perangai macam tu? sakitkah kamu? sibuk pulak cek mulut budak kecik ni, takut ada ulser ke apa.. hehe

okeyla, just bebelan ibu saje.. miss u budak kecik. balik ni, kalau kamu merengek2, siap la.. grrrr... :-p


4 comments:

ejaMaria said...

ala... anak ibu... ;p

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

anak omak ni...cute..:-)
rafiq skang dah kurang mintak dokong. ari2 ibu bisik kat telinga dia.."tak sian kat ibu ke? sian la kak ibu..ibu penat bawak adik.." ehhehe

Ilhamny.com said...

anak kan... kdg2 geram sampai pukul2..tp lepas tu bersalah bagai nak rak...anugerah Allah yang tak ternilai...

Nur Hasyimah Mahasan said...

camtu la irsyad..sometime geram sgt smpi tok leh nk marah..gelak je la...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails