Tuesday, June 28, 2011

Mengambil hati anak

Assalamualaikum..

Budak yang demam hari tu dah sembuh dari demamnya.. Alhamdulillah.. 3 hari saje dia demam..Itu pun ibu dah risau2 dah sebab ada satu hari hari tu demam dia panas berpanjangan dan ibu tak amik cuti.. Untuk ambil hati bakal abang ini, ibu hadiah kan aqil sesuatu.. moga2 dia gembira selalu dan melupakan kemanjaannya ketika demam.. 

tara.. kereta ben 10 nak amik hati budak demam ni... RM 13, beli kat stall maju junction.. boleh la..

ada lagu2 dan berkelip2 lampu car tu.. mula2 ibu rasa okey, lama2, memekak pulak keta ni asyik on jek.. huhu

suka betul dia dapat main car.. risau juga memikirkan berapa lama jangka hayat si Ben 10 ni..

muka puas hati tengok car dia berjalan satu rumah..

Sampai ke hari ini, 5 hari kot hayat kereta tu, masih berjalan lagi, cuma suara dia dah lemah dah.. pakai bateri murah je tokey kedai tu kasi.. nasib la ye.. nanti dah habis, ibu beli bateri baru lagi okey.. Alhamdulillah, hari Jumaat tu, aqil dah tak demam.. Message kat nursery pun, cikgu2 dia kata aqil aktif hari tu.. Alhamdulillah.. harap aqil sihat selalu ye sayang :-)

6 comments:

faiez said...

Irdiena pun dpt mainan baru pas demam.....
* hikhikhik yelah pas baik ngam2x ngan gaji ayah....

Amiizaa2001 said...

lama tak tgh aqil tomei....suka main car yer:):)

Suliana said...

faiez,

betul betul betul.. kalau tak, RM 13 tu pun berkira2 nak beli.. haha

kak mieja,

yela, lama kak mieja tak berkunjung sini.. aqil suka car, lori, bas :-)

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

adui...den pon pening menan camtu..tapi anak suka..terpaksa la menadah telinga ngan bising2 tu

harap aqil cpt sembuh sepenuhnye ya..

Suliana said...

rose, aqil dah baik demam jumaat lepas.. alhamdulillah :-)

fiza arshad said...

alhamdulillah..faris pegi taska jer jangkit demam..risau umi n abahnye ni..last2 faris byk stay kt umah ngan abah jer..duit kt taska byk byr free je..adooiii laaaa ..dugaan dugaan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails