Wednesday, May 4, 2011

progress bercerai susu

Assalamualaikum..

Halluu... hari ni macam serabut2 kepala otak.. dari tadi tengok komputer jek.. pening kepala.. asyik duduk je untuk mengumpul selulit.. hehe.. anyway, pasal tioman tu, aku dah settle booking dah.. booking jek, tapi keputusan dapat ke tak tu, tak tahu la kan.. huhu.. ada rezeki, ada la.. tak de rezeki, kita duduk umah diam2 jek... hehe..

mesti korang tertanya2 apa cerita budak kecik aqil tu ye.. huh, perasan la tu ada orang tanya.. kata nak cerai susu.. hehe.. semalam, tak sapu kopi sangat.. ada la sekali tu aku sapu.. sebab dia over mintak.. waktu balik keje, aku saje tanya dia. nak nenen ke, pas tu dia ingat kopi ada lagi, tak tengok pun dah kata yek.. aik.. pasu, asyik tanya je, aku pun kasi la.. dia pun dengan gembiranya nyot nyot nyot sambil tengok upin ipin... 

Pas tu, bila dia lari jauh skit je, sangat bimbang bila aku nak tutup baju.. cepat2 dia lari balik.. hahaha.. aqil aqil.. terlalu obses dengan nenen yek.. haha.. tak pelah, lepas ni aku nak disiplin kan diri dia.. asal mintak lebih2, ibu sapu kopi.. kalau tak minta, baru ibu kasi.. haa.. gitu.. hehe..

Harap2 dia berenti sendiri la.. itu saje harapan ku.. tapi tak de la sampai sekolah pun dia nenen lagi.. ada ke budak macam tu? hehe..

ni budak bucuk manja ni.. makin lasak.. nak lepas jek.. 

 

5 comments:

Amiizaa2001 said...

hehehheheh tomeiii....tk per mesti aqil pandai berhenti nenen....tk payah kena paksa2 :):)

ejaMaria said...

chaiyok aqil...chaiyok... ;p

faiez said...

adik bongsu faiz..nenen sampai tadika...blik tadika mintak nk nenen...hikhik

tifa said...

Kita pun tengah proses nak bercerai susu ...susah juga bila budak ni dah obses sesangat . Tifa hantar balikkampung supaya dia tak ingat nak bf

♥MiZz-siHa♥ said...

nenen lg aqil yea...go aqil go aqil..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails