Monday, April 18, 2011

new niece : Batrisya Qaisara

Assalamualaikum..

Intoducing my new niece :-) Batrisya Qaisara ... born on 36 week, 14th April 2011 via ceaser at Hospital Pusrawi Kajang.. Baby weight 3.65kg.. comel sangat.. tembam.. ni anak sedara hasben aku.. cucu ke 14 keluarga mertua..

 tido je masa kitorang datang...

ni abang dia, arrash.. jarang cerita pasal dia sebab jarang jumpa.. dari mak nya pregnant sampai la dah melahirkan baru kami jumpa.. lama giler tak jumpa kan.. dah sepasang dah biras aku dapat.. dah 'ikat' dah pun.. hehe..

ok.. tu je nak celah2 main blog hari ni :-)
bye.


p/s: ibu aqil pun rasa pening2 dari semalam sampai hari ni.. mungkinkah?? hehe..

 

2 comments:

suhaida shukor said...

nak sama dah muka Aqil ngan Arash.. shape muka and rambut kot

Syahada Ahmad said...

yes! mungkin sue. ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails