Saturday, April 2, 2011

kegembiraan di kampung part 2

Assalamualaikum..

Sambil layan AF 9 ni, sambil menulis blog kesayangan ku.. kegembiraan di kampung part 2 adalah berkisarkan makanan yang aku makan :-) apa dia.... jeng jeng jeng.... DURIANNNNN...


hehe.. itu pun nak kecoh.. musim durian baru nak mula.. tapi kat umah mak mertua aku tak de lagi.. diorang ada pokok durian, tapi tak de buah lagi.. belum musim kot kat lenggeng.. tapi kat Klang dah nampak orang jual durian.. kal Kluang ni pun tak sangka ada.. hehe.. ayah belikan.. kat KL nak beli asyik bertangguh je.. sori ye bang, tunjuk pic durian.. sayang tolong makan untuk abang eh :-)

 wow.. sangat kuning...

 sangat lemak berkrim :-)

Dan, kat umah aku ni sangat la panas.. cuaca dia macam panas melekit tau..kipas depan mata pun, dapat rasa lekit2 tu.. terutama tido dengan aqil waktu siang, peluh2 dia.. dengan makan durian lagi, berkipas juga la hari ni..

Malam ni, semua anak2 buah kluang ada.. 4 orang cukup lengkap.. Darwisy baru sampai malam tadi.. dah pandai gelak.. aqil menjeles je la kejenya.. huhu.. layan AF pun tak siok dengar budak2 dan mak2 budak ni memekak.. huhu..

 3A in the house..

 hepi!!

 senyum...







 

5 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

waa sedapnye duriann

camtula balik kg kan sonot kumpul ramai2..eehe

littlehumblelynn said...

adui..sedapnya!!

Ilhamny.com said...

waduh..waduh..gambar yg kedua tu..

faiez said...

ramai suda cucu2x nya

Nia said...

saya pelik sikit, suka makan durian yang dah jadi kuah durian. kalau buahnya, kurang skit..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails