Saturday, April 2, 2011

kegembiraan di kampung part 1

Assalamualaikum...

Alhamdulillah.. dah selamat sampai ke kluang.. Malam tadi sampai pukul 1pagi lebih sikit.. Letih betul, sakit2 pinggang ni.. dengan aqil dan aiman yang kadang tu baik, kadang tu berebut mainan... fenin kepala makcik.. dengan aqil yang berlengas bau peluh.. sebab asyik main je, kat R&R pun main juga playground..

Pagi tadi bangun awal juga, sebab si kecil aqil dah bangun tunjuk2 pintu.. mama masak mi goreng.. yummy.. kalau mama masak simple pun, mesti berselera juga kan.. hehe.. sekarang ni, aqil dan aiman tengah mandi air paip kat luar.. gasak mu la nak.. ayah long dia tolong jaga.. susah juga ye kalau en. suami tiada di samping nak melayan anak2 ni.. habis kudrat ku nak melayan anak.. hehe.. kang kalau tak layan kan, sape lagi nak melayan dia.. sian pulak tengok, ayah dah la tak de disisi kan..



Okey, nanti kita sambung lagi ye.. nak tengok apa jadi kat anakanda kat luar sana.. hehe.. salam hujung minggu... wassalam..

 

2 comments:

ejaMaria said...

erkkk... gambar bogel!... ;p

Suliana said...

erk :-P.. hehe.... tak beli lagi spender dia.. haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails