Tuesday, April 5, 2011

aqil demam

Assalamualaikum...

Hai!!! hari ni baru leh blogging. semalam diriku emergency leave, aqil demam.. dah lama dia tak demam tau, since dia sakit mata tahun lepas bulan 12.. alhamdulillah,  ni baru nak demam balik.. sian anak ibu.. tapi aktif je la.. may be cuaca panas sangat sekarang ni.. tambah lagi, masa kat Kluang hari tu, sangat aktif main sampai peluh2.. tengok aiman main, tak de la peluh mana pun.. aqil sorang je peluh berjurai2.. hehe

So. semalam, EL la kami secara berjemaah.. sume tak pegi keje.. panas badan dia setiap 6 jam.. bila kasi ubat demam, dia okey la, turun suhu dia.. sejuk je.. dah nak dekat sampai 6 jam, baru la on balik panas dia tu.. anak demam memang merisaukan.. lebih2 lagi bila ada pengalaman pahit terkena sawan tu..

Okey la.. hari ni aku nak tukar tempat untuk kali ke berapa ntah.. huhu.. mengangkat lagi.. berpindah randah je la keje nya... ok .. babai.. wassalam...

jangan pandang pandang :-)
suka sangat buat muka macam ni, sampai pegi umah nyang dia pun dikatakan sombong.. hehe..



8 comments:

Amiizaa2001 said...

auntie doakan aqil cepat sembuh yer.....siannnyaaa dia....

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

rafiq pon selalu camtu if demam..
if kasi org jd sejukk kang panas balik
haihhkdg2 naik pening..da baik ke belum?

moga aqil cpt sihat ya

Nur Hasyimah Mahasan said...

alahai cian aqil..ke terlebih makan durian ni..ari ni dh ok ke??

Suliana said...

kak mieza,

terima kasih..

rose dan syima,
uppss.. lupa nak bagitahu.. hari ni demam lagi, kul 6 pagi tadi panas balik.. menangis hntr nurseri.. hehe

ejaMaria said...

Sue, akak kalau demam macam tu selalu nya amik ubat demam tiap 4 jam... panas sangat tu Sue... 6 jam tak bole tampung tu...

faiez said...

alololololo.ciannyer..mama pun rasa nk demam.....

Eyriqazz said...

musim kut....dgn cuaca mcm ni....
alisya pun selsema n batuk x baik2 lg
dr hingus jd kahak then batuk....
nasib baik x demam....

NaDia CoMaNeCi said...

cian aqil..cepat sembuh yer..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails