Thursday, March 24, 2011

sengeh je lah..

Assalamualaikum..

Hari ni gaji kan!! sila sengeeeeeehhh memanjang okey.. seperti biasa, hari gaji aku adalah sibuk!! tak dapat beronggeng di awal kemunculan duit2 itu.. huhu.. bagus juga, save bajet.. tapi, ada benda yang tak masuk senarai, tiba2 plak emergency masuk senarai..  apa tau?? adaptor laptop terbakar!! tu yang senyap je aku ni tak main2 tenet.. huhu... so, sila korbankan RM100 may be untuk adaptor baru itu.. 

esok aku cuti.. temankan encik suami ku juga bercuti.. lepak2 kat umah jek.. agaknya la kan.. hehe.. dah lama tak cuti okey.. okeyla. aku ada keje skit.. eh jap, adik aku dapat result boleh tahan la compare dengan keupayaan dia yang tak berupaya tu kan.. huhu.. keupayaan okeh :-) 3A, 4B, 2C.. (sedap je aku revealkan result dia.. hihi)

so, penutup kepada zaman persekolahan dia, boleh la dibanggakan oleh kami adik badik ni.. tak yah la compare dengan adik orang lain yang memang terer tu kan.. hehe.. sekarang, tengah pilih2 kos apa nak amik.. cerita selanjutnya, boleh la baca kat blog dia.. lepas ni, tak de dah budak2 sekolah kat umah aku.. kecuali generasi aqil je la.. hehe..

ok, dah.. babai.

p/s: kawan boleh tolong kasi idea kos apa yang sesuai?? dia dah buat shortlist kat blog dia.. cer korang komen sana.. baca sini ye.. tq



5 comments:

Ilhamny.com said...

nanti aqil masuk tadika, tgk la..maknyerr dah mula pening, risau result examnye plak...

faiez said...

patut la..dok tertunggu2x..mane entry sue nieh

TheFusionTea said...

best bergaji kan :) Alhamdulillah.

Suliana said...

alhamdulillah, boleh la nak tlg keluarga..

~ujicham~ said...

hehe.. best tu teman zaki kat umah.. cam2 boleh buat.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails